Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем при палене на alfa 166 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем при палене на alfa 166 2.4jtd

    Здравейте колеги,за първи път се допитвам до форума но ако някой е имал такъв проблем да сподели за неговото решение.
    Имам проблем при паленето на автомобилал.Понякога пали при въртене на ключа с припомпване на газта но много рядко. Пали единствено с абсурдния метод като ме дръпнат с друг автомобил.Като запали и изгася автомобила пали без проблем докато не минат няколко часа и после пак същите мъки.
    Ходих на диагностика и имаше следните грешки

    Glow plugs preheating
    Air flow meter
    Coherence between phase signal and revs
    Diesel pressure sensor
    Battery voltage
    Accelerator pedal sensor 2
    Accelerator pedal sensor 1
    Electronoc key
    Всички тези грешки бяха изтрити но проблема си остана.В сервиза казаха че компютъра показва добри параметри.
    Аз имам съмнение за задръстен резервоар с боклуци но не съм на ясно с схемите в резервоара на какъв принцип работи.Да споделя че имам и изтгорели свещи но незнам дали е възможно чак такъв проблем да ми даде.Карам автомобила повече от две години и никакво оплакване до тази зима-автомобила го закупих с изгоряла свещ и не е имал проблем при палене на - 10градуса.Като се замисля един път ми сипваха нафта от мръсни туби и ми се стори че от едната се из сипа в резервоара нещто като люспа от изсъхнала нафта.

  • #2
    Не съм имал такъв проблем но започни от леките работи в смисъл ако не си сменял филтри - горивен въздушен го направи
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

    Comment


    • #3
      Жоро, съмнявам се да е от боклуци в резервоара. Ако беше така като е по-пълен резервоара не би трябвало да дава ядове да не говорим ,че ако е задръстен резервоара нямаше да пали и при дърпане. От подгревни свещи също се съмнявам да е. Още повече само при една.Щеше да пали по -трудно ,ама чак при дърпане.От ключа същои не би могло да бъде,макар ,че има и такава грешка,щото тогава колкото и да я дърпаш пак не би станало. И въпреки всичко има още много варианти
      Нека някой по-компетентен да се изкаже.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от joro8405 Покажи съобщение
        Здравейте колеги,за първи път се допитвам до форума но ако някой е имал такъв проблем да сподели за неговото решение.
        Имам проблем при паленето на автомобилал.Понякога пали при въртене на ключа с припомпване на газта но много рядко. Пали единствено с абсурдния метод като ме дръпнат с друг автомобил.Като запали и изгася автомобила пали без проблем докато не минат няколко часа и после пак същите мъки.
        При тая цялата картина аз първо бих пробвал с друг акумулатор.След това е добре да се направи диагностика, като се проследи налягането в рейла по време на въртене - при мене не се покачваше достатъчно и се наложи профилактика на стартера,след което работата заспа. Ако налягането не достига праговата стойност, колата не пали.
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • #5
          Смених горивния филтър преди 2 дни чисто нов BOSH
          Аз също се съмнявах за акумолатор че плаче за нов но незнам как да разбера дали той е проблема

          ---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 16:15 ----------

          АЗ говорих с механика който ми направи диагностиката и спомена за някакви клапи за компресията ако не се бъркам
          посъветва ме сутрин 4-5 пъти да включа и изключа на контакт щяло да си подкачи нужната компресия и щяло да запали но не стана и така за това изолирам варианта с клапите
          Спомена да отворя капачката на резервоара ако се чуе вакум е възможно да има запушени канали в резервоара,а при мен всеки път се чува лек вакум като отворя капачката.
          Питах въпросния механик за горивната помпа , дюзи и др.важни джаджи дали е отчел компютъра повреда защото той ми замери данните на работещ автомобил к,каза че компютъра не показва повреда даже ми извади разпечатка с въпросните грешки а диагностиката я направих в сервиз на ALFA LANCIA FIAT в гр РУСЕ

          ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:26 ----------

          Преди месец пътувах до София като падна големия сняг но стигнах само до Плевен и зарязах колата заради лошите пътни условия и продължих с автобуса.На практика по въпроса като се прибирах бях на 100% сигурен че няма да запали защото беше -10градуса но запали от първото въртене без да подавам газ само от ключа.Така нямах проблем докато не ми светна лампата на резервата и започна пак да не пали.
          Проблема ми е че вчера сипах 50 литра гориво защото утре пак ще пътувам до софия но проблема си го има
          Дали ако я настъпя утре по път няма да се продуха ако има някакво задръстване защото направо съм в ШАХ и незнам какво да правя.
          Иначе колата си върви без проблем и не съм имал проблеми в движение като изключа че ми беше паднало ускорението но е решен проблема с изтриването на грешките на педала на газта.

          Comment


          • #6
            Аз лично за себе си се убедих,че въпроса с паленето със сигурност може да се реши с компетентна диагностика от човек,който е наясно с двигателя и с програмата за тестване. Ремонтът с налучкване е опасна работа при тия цени на частите.
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #7
              Възможно ли е да съм прехвърлил зъб на ангренажния ремък и от това да не пали

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от joro8405 Покажи съобщение
                Възможно ли е да съм прехвърлил зъб на ангренажния ремък и от това да не пали
                Възможно е ма трябва да са няколко че да не запали
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  не пали

                  колега,провери вкуума на механизма които гаси колата,или лоста ако е останал затворен няма да пали или само ще припалва.успех.
                  Алфа Ромео 159

                  Comment


                  • #10
                    къде се намира този лост и как да проверя този вакум.извинявам се за въпросите ама изобщо не ги чувам тези коли.Просто не ми се е налагало да ремонтирам
                    Ако може малко по подробно ще бъда много благодарен

                    Comment


                    • #11
                      За лоста зависи с кои двигател е.Щото 140 го има ама 136 няма дросел.
                      Ако си с 140 погледни вакумчето между маркуча и двигателя,тоест дросела.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        136 e

                        Comment


                        • #13
                          Абе щом си останал с малко нафта и тогава е почнал тоя проблем, нищо чудно да има някакво запушване. Ако искаш пробвай с някаква добавка и повечко газ, поне няма да ти навреди
                          166, 2.4 JTD'00

                          Comment


                          • #14
                            Coherence between phase signal and revs
                            Diesel pressure sensor

                            Тези две грешки са притеснителни,защото и от двете колата може да пали трудно,даже и да не запалино с гадаене няма да стане.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment

                            Working...
                            X